Friday 22 November 2013

Sahabat..

Assalamualaikum..

Semenjak blog ni dah siap hampir 80% seperti yang saya inginkan, rajin pulak rasanya nak menulis. Kawan biar berjuta-juta.. Yerp! i got a lotss of friend..

Tapi dalam ramai-ramai kawan, mestilah akan ada yang kenal kita sepenuhnya bukan.. xsepenuhnya pun, maybe dalm 75% kenal kita siapa.

I got this one good friend. Tapi, lepas habis belajar, we are like strangers.. X tahu mana silapnya. Mungkin masing-masing ada kepentingan hidup masing-masing. Dan saya sedar kawan sy ini bakal menamatkan zaman bujangnya x lama lagi. Feel happy for him. 


Tapi saya sangat terkejut dengan tindakan beliau. Pagi ini, tiba-tiba rasa nak tahu apa perkembangan beliau, lalu saya lawati salah satu sosial media beliau. Melihat gambar-gambar dahulu. Saya terkejut, gambar sy dengan ucapan selamat hari jadi telah dipadam dari acc itu. Saya xtahu dimana silap saya dan saya malas nak bertanya. Sebab, masing-masing dah besar. Dia tahu saya sangat "open" untuk sebarang ketidakpuasan hati. Lagipun hampir 3 bulan xpernah berhubung dan tidak elok rasanya berhubung lagi. Saya hormat keputusan beliau.



Namun untuk memadamkan erti sebuah persahabatan, itu bukan saya. Bila saya katakan anda sahabat, maka hingga akhirat anda sahabat saya. I dont really know what happen, tapi sedikit terasa anda buang persahabatan kita hampir 4 tahun ini seakan sesuatu yang tidak pernah berharga. Belajar untuk menguasai hidup anda sendiri. Too many thing to say but word cant describe those feeling. As you wish, saya xkan hadir lagi dr hidup anda. Terima kasih atas semua. ^__^..

No comments:

Post a Comment

Unexpected Gift from Allah

How should i start this story? Actually i never thought to have a baby right after getting married. I just go with the flow~.. Itu dulu...